Verzendkosten

Thuislevering (*) op werkdagen in België: €5,95
Bestel je voor minstens €40? Dan versturen we je pakket gratis.

Thuislevering op werkdagen in Nederland en Frankrijk en Luxemburg: €9,95
Bestel je voor minstens €85? Dan versturen we je pakket gratis.

(*) Als het door jou ingegeven leveradres geregistreerd staat bij bpost dan krijgen de ingestelde levervoorkeuren voorrang.
Wij hebben hierop geen invloed.
Meer informatie kan je vinden op de website van UPS: https://www.ups.com/be/nl/Home.page?

Meer informatie kan je vinden op de website van Bpost: https://www.bpost.be/nl/pakje-verzenden/nationaal

Levertermijnen

  • Wij streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te overhandigen aan UPS/ Bpost. Afhankelijk van het uur waarop je besteld zal het pakket dezelfde werkdag  of de werkdag erna vertrekken. (maandag - vrijdag)
  • Je ontvangt een email zodra wij je bestelling hebben ingepakt met de track & trace code van UPS of Bpost.
  • Meestal komt een pakket de werkdag (maandag - vrijdag) na verzending toe maar dit is geen garantie (binnen België).
  • Op zaterdag, zondag en feestdagen zijn er geen leveringen mogelijk.

Niet thuis?

De packet bezorger van UPS zal één keer langskomen met je pakket. Als je niet thuis bent zal de UPS een briefje achterlaten in de brievenbus. Hiermee kan je het pakket ophalen in het UPS ophaalpunt in de buurt.

Terug naar afzender

Zorg ervoor dat het adres dat je ons doorgeeft volledig en correct is en vermijd extra retour- en verzendkosten.

- Onjuist / onvolledig adres
- Bestemmeling verhuisd
- Levering geweigerd
- Pakket niet op tijd opgehaald in het postkantoor/postpunt of pakjesautomaat

UPS rekent ons bijkomende kosten aan als een pakket "Terug naar afzender" komt. Deze kost (€2.75) wordt doorgerekend aan de klant. Het pakket kan nadien opnieuw verzonden worden mits betaling van de verzendkosten en retourkosten. Ook als het pakket de eerste keer gratis verzonden werd.

Pakket beschadigd of verloren

Hiervoor zullen wij een dossier opstarten bij UPS. Daarvoor hebben wij foto's nodig van je toegekomen pakket. Zonder deze foto's kunnen wij geen dossier opstarten.

- Foto van de beschadigde inhoud
- Foto van de verzenddoos waarop het bpost verzendlabel duidelijk leesbaar is.

Is de status van UPS "Afgeleverd aan huis" maar hebt u niets ontvangen?
Stuur ons een mail met uw bestelnummer en telefoonnummer en dan contacteren wij u voor een oplossing.

Hou er rekening mee dat wij afhankelijk zijn van de snelheid waarop UPS het dossier van verlies of schade zal verwerken.

Heb je nog vragen?

Stuur ons een mailtje (info@frefrayo.be) of bel ons op het nummer 0472885983 (maandag - vrijdag 11u - 16u)

© 2020 - 2024 FreFraYo | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel